کلینیک در تهران برای سقط جنین

روش های متنوعی برای سقط جنین وجود دارید یکی از شیوه های پرکاربرد سقط جنین، سقط جنین با دارو یا همان مصرف قرص سقط جنین است که بیشتر در سه ماهه نخست بارداری کاربرد دارد. حال ممکن است بخواهید سقط جنین را با کورتاژ در کلینیک انجام دهید در تهران کلینیک و بیمارستان های متنوعی کورتاژ انجام می دهند که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت.

مطالعه دیگر مقالات: خرید قرص سقط جنین

کلینیک سقط جنین در تهران

در تهران کلینیک های  زیادی وجود دارد که سقط جنین را انجام می دهند البته اگر متوجه این موضوع شوند پروانه پزشکی آن ها باطل می شود به همین دلیل کلینیک های قانونی سقط جنین در صورت این که جنین ناسالم باشد یا ادامه بارداری برای مادر زیان آور باشد امکان سقط را به صورت قانونی در کلینیک های سقط جنین خواهید داشت.

پیدا کردن کلینیکی که سقط جنین را به صورت غیرقانونی انجام دهد کار سختی است پس بهتر است از شیوه های دیگر مانند قرص سقط جنین استاده کنید.

لیست پزشکان سقط جنین در تهران را از لینک مقابل می توانید پیدا کنید: مشاهده

کلینیک سقط جنین در تهران

هزینه سقط در کلینیک سقط جنین در تهران

هزینه سقط جنین در کلینیک های سقط تهران به صورت غیرقانونی ممکن است از 3 میلیون الی 6 میلیون به شما قیمت بدهند حتی مبالغ خیلی بیشتر از آن. اما اگر قسط سقط درمانی به صورت قانونی را دارید این مبلغ خیلی کمتر از آن خواهد بود. ممکن است به یک میلیون کار سقط جنین را برای شما انجام دهند.

سقط درمانی به صورت قانونی در کلینیک ها و بیمارستان های مختلفی از جمله بیمارستان زنان و زایمان انجام می دهند که بیمه تکمیلی و تامین اجتماعی را نظر قبول می کند و هزینه آن به مراتب مناسب خواهد بود.

مطالعه دیگر مقالات: خرید آمپول سقط جنین

کورتاژ چیست؟

کورتاژ در کلمه یعنی تراشیدن و خارج کردن قسمتی از بافت بدن. بنابراین برای هر قسمتی از بدن که نیاز به خارج کردن بافت یا نمونه داشته باشید ممکن است انجام شود. در گفتار مصطلح این کلمه در واقع خلاصه فارسی شده (Curettage and Dilation یا D&C) است که به معنی اتساع و بیرون آوردن جنین یا بافت داخلی رحم است .

روش‌های مختلف کورتاژ

  1. در کورتاژ ساکشنی یا تخلیه مکشی، جراح به وسیله وارد کردن یک لوله توخالی از دهانه رحم، به طریق مکش، بقایای بافت جنینی را از رحم بیمار خارج می‌سازد؛ این روش بسیار سریع‌تر و ایمن‌تر نسبت به روش سنتی D&C می‌باشد.
  2. در روش سنتی D&C پزشک به وسیله یک ابزار به شکل قاشق به نام کورت رحمی، دیواره رحم را می‌تراشد. عمل کورتاژ حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

مطالعه دیگر مقالات: قیمت قرص سقط جنین در سال 1402

بیمارستان و کلینیک برای کورتاژ در تهران

 

بیمارستان بهارلو

آدرس: تهران – میدان راه آهن – خیابان بهداری – بیمارستان بهارلو
تلفن : 11-02155658500

 

بیمارستان نجمیه

آدرس: تهران خیابان جمهوری اسلامی تقاطع خیابان حافظ

تلفن تماس بیمارستان: 61461-021

 

کورتاژ تشخیص در کلینیک

تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، نبش بخشندگان، ساختمان مدیکو، طبقه۴، واحد ۴۱۱

۰۲۱-۸۸۱۹۷۰۱۳

 

بیمارستان دی

تهران خیابان ولی عصر، نبش عباسپور

021-88797111-21

بیمارستان ابن سینا

تهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار آیت الله کاشانی

02147900

مطالعه دیگر مقالات: هر آنچه در مورد سقط جنین دارویی باید بدانیم؟

سقط جنین با دارو

علاوه بر روش جراحی و کورتاژ روش های دیگری نیز برای سقط جنین وجود دارد مانند سقط جنین با قرص سایتوتک یا تزریق آمپول سقط جنین در این شیوه از سقط جنین با تزریق پروستاگلاندین مصنوعی باعث نرم شدن دهانه رحم و منقبض شدن آن می شوند که باعث سقط جنین می شود.

از معروف ترین دارو های سقط جنین دارو میزوپروستول است که نام تجاری آن سایتوتک است از کمپانی فایزر امریکا اینقرص به صورت زیر زبانی و واژینال مصرف می شود و باعث سقط جنین در سه ماهه نخست بارداری می شود. سایتوتک را بهتر از زیر نر متخصص مصرف کرد البته به دلیل غیر قانونی بودن سقط این دارو را به صورت مخفیانه در خانه مصرف می کنند.

حتما قبل از مصرف قرص سقط جنین سایتوتک سونگرافی رحمی تهیه کنید تا از سلامت رحم و عدم بارداری خارج از رحم مطلع شوید چرا که در صورت حاملگی خارج از رحم احتمال پارگی رحم وجود دارد. همچنین در صورت که سابقه سزارین داشتید از مصرف این دارو اجتناب کنید چرا که پارگی رحم در این حالت نیز محتمل است.

مشاوره درباره خرید قرص سایتوتک با شماره های ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما