خرید قرص سقط جنین سایتوتک هندی

خرید قرص سقط جنین سایتوتک هندی

قرص سقط جنین هندی از دیگر قرص های سقط جنین قیمت مناسب تری دارد و زیر نظر کمپانی فایزر نیز تولید می شود. این قرص سقط جنین در کشور هند تولید می شود و قیمت آن حدود 300 هزار تومان است. در حالی که نمونه آمریکایی آن قیمت میلیونی دارد. منظور از قص سقط جنین ارزان همین قرص سایتوتک هندی است.

مشاوره: شماره همراه

قرص سایتوتک هندی بخریم یا نه؟

عده ای از افراد در مورد این قرص سقط جنین شک دارند که نکند باعث عوارض جانبی برای آن ها شود یا سقط جنین به درستی انجام نشود. اما این قرص سقط جنین تقریبا در حد نمونه های دیگر جوابگو است و کشور های در حال توسعه بیشتر از این قرص برای سقط جنین استفاده می کنند.

این یکی از تولید کنندگاه قرص سقط جنین در هند است.

آیا به دنبال تولید کننده و تامین کننده قرص میزوپروستول هستید؟ Wellona Pharma یکی از بهترین تولید کنندگان و تامین کنندگان قرص zitotec 200 در هند است. ما تولید کنندگان و تامین کنندگان قرص Misoprostol عمیق در هند هستیم. استفاده از این محصول و تامین کنندگان قرص Misoprostol در هند با استفاده از رویکرد مشتری مداری بی خطر است.

ما یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان پیشرو قرص میزوپروستول با تبلت با کیفیت بالا در بازار هستیم. این قرص ها با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در کنار استانداردها و پارامترهای بین المللی فرموله شده اند.

نام محصول: قرص میزوپروستول
نام تجاری: Misoprost, Cytotec, Misodel
قدرت موجود: 100 میکروگرم، 200 میکروگرم
ترکیب موجود: قرص Mifepristone + Misoprostol
بسته بندی: 2X14 قرص / جعبه، 4X10 قرص / جعبه
درج بسته/بروشور: بله
کاربرد درمانی: پیشگیری از بارداری
ظرفیت تولید: 10 میلیون قرص در ماه

https://wellonapharma.com/product/finished/misoprostol-tablets

قرص سقط جنین هندی به دلیل قیمت پایین بسیار مورد سفارش قرار می گیرد و این قص در کشور های پیشرفته جای ندارد. کشور های پیشرفته از قرص های سقط جنین همچون نمونه آلمانی،آمریکایی، انگلیسی و کانادایی بیشتر برای سقط جنین استفاده می کنند.

قرص سقط جنین هندی بیشت توسط کشور های سنت لوسیا، کشور هند غربی، لیبی، ترکیه، قبرس، گواتمالا، السالوادور، جزیره کیمن، جامائیکا، موزامبیک، اکوادور، کلمبیا، مالاوی، پاپوآ گینه نو (PNG)، گامبیا، ونزوئلا، ترینیداد و توباگو، سومالی، گویان ، سیشل، سیرالئون سفارش داده می شود.

دیگر مقالات ما: خرید آمپول سقط جنین

قیمت هر ورق قرص سقط جنین هندی

قیمت هر ورق قرص سقط جنین هندی در بازار آزاد از 300 هزار تومان تا 500 هزار تومان به فروش می رسد. در داروخانه های کشور بیشتر قرص های سقط اروپایی و ایرانی پیدا می شود. در ایران قرص میزوپروستول 100 میکروگرمی تولید می شود. ولی بهتر است برای سقط جنین قرص سقط 200 میکروگرمی تهیه شود.

 

عوارض قرص سقط جنین هندی

ضروری است که توزیع کنندگان قرص میزوپروستول پزشکان را در جریان آن قرار دهند. عوارض جانبی زیر بسیار رایج است.

در زیر لیستی از عوارض جانبی احتمالی وجود دارد که ممکن است از تمام اجزای تشکیل دهنده قرص میزوپروستول Wellona Pharma رخ دهد. این عوارض جانبی ممکن است، اما همیشه برای قرص میزوپروستول رخ نمی دهد. برخی از عوارض جانبی ممکن است نادر اما جدی برای قرص میزوپروستول باشد. در صورت مشاهده هر یک از عوارض جانبی زیر، به خصوص اگر با قرص میزوپروستول از بین نرفت، با پزشک خود مشورت کنید.

  • حالت تهوع
  • جریان قاعدگی شدید
  • درد شکم
  • سوء هاضمه
  • استفراغ
  • بثورات پوستی

دیگر مقالات ما: خرید قرص سقط جنین

اقدامات احتیاطی و نحوه استفاده

قبل از استفاده از این قرص میزوپروستول، پزشک خود را در مورد لیست فعلی داروها، محصولات بدون نسخه و سایر شرایط مانند: بارداری، جراحی آینده و غیره به پزشک خود اطلاع دهید. طبق دستور پزشک یا دستورالعمل چاپ شده روی بسته بندی قرص میزوپروستول را دنبال کنیدحتما قبل از مصرف میزوپروستول سونوگرافی تهیه کنید تا احتمال حاملگی خارج از رحم بررسی شود.

  • هنگام مصرف میزوپروستول سیگار نکشید
  • مصرف میزوپروستول را با سرگیجه متوقف کنید چون نشان دهنده حساسیت به این دارو است.
  • در بارداری خارج از رحم به هیچ وجه این قرص را مصرف نکنید. احتمال پارگی رحم
  • در صورت سابقه سزارین این قرص را مصرف نکنید. احتمال پارگی رحم

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما