خرید قرص سقط جنین

خرید قرص سقط جنین

منظور از قرص سقط جنین همان قرص سایتوتک یا میزوپروستول است که باعث سقط جنین در سه ماهه اول بارداری می شود. برای مشاوره نحوه خرید قرص سقط جنین با شماره های ما تماس بگیرید. قرص سایتوتک محصول شرکت دارو سازی فایزر است که در کشور های مختلفی از جمله آمریکا، آلمان، انگلیس، هند، کانادا و … زیر نظر این شرکت تولید می شود.

مشاوره:

خرید قرص سقط جنین

به دلیل محدودیت ها سقط جنین در ایران کار بسیار دشواری است. این دشواری باعث شده مردم به قرص سقط جنین روی بیاورند. ما در این مرکز نحوه خرید قرص سقط جنین قانونی را صفر تا صد به شما آموزش می دهیم. جهت نحوه خرید قرص سقط جنین سایتوتک از داروخانه با شماره های ما تماس بگیرید. مشاوران ما به شما نحوه مصرف قرص سایتوتک را نیز آموزش می دهند.

سایتوتک به صورت زیر زبانی و شیاف مصرف می شود که بیش از 95 درصد شرایط باعث سقط جنین در سه ماهه نخست بارداری می شود. این قرص به تنهایی و در کنار قرص میفپریستول جهت ختم بارداری مصرف می شود. سایتوتک با انقباض رحم باعث سقط و خروج  بافت جنین می شود.

 

 

خرید قرص سقط جنین

 

قیمت قرص سقط جنین

قیمت قرص سقط جنین سایتوتک بستگی به نوع قرص و کشور سازنده قرص دارد. معمولا قیمت هر بسته قرص سایتوتک از 300 تومان شروع می شود. قرص سایتوتک توسط کشور های آمریکا، آلمان، کانادا، هند و… ساخته می شود. که همگی این قرص ها زیر نظر کپانی تولید دارو فایزر هستند. جهت اطلاع دقیق از قیمت قرص سقط جنین و مشاوره در این زمینه با شماره های ما تماس بگیرید.

 

عوارض جانبی سقط جنین با سایتوتک

از عوارض جانبی قرص سایتوتک می توان به این موارد اشاره داشت: سردرد، تهوع، کرامپ رحمی، دل درد، اسهال، نفخ و تب؛ عوارض جدی نظیر پارگی رحم، اختلالات انعقادی و خونریزی شدید و غیرطبیعی واژینال

 

مصرف قرص سقط جنین سایتوتک

دو روش واژینال و زیر زبانی را برای مصرف قرص‌ سقط جنین سایتوتک پیشنهاد می‌کنند اگرچه اکثر اوقات ترکیبی از مصرف زیر زبانی و واژینال پیشنهاد می‌شود.

400 میکروگرم میزوپروستول غذایی نسبت به 200 میکروگرم میزوپروستول واژینال سریعا‌تر اثر می کند ولی عوارض جانبی بیشتری دارد. بهرهگیری واژینال موثرتر از روش زیر زبانی هست.رژیم پیشنهادی برای سه ماهه اول بارداری بهرهگیری از 800 میکروگرم واژینال هر 12 ساعت تا حداکثر سه دوز هست طبق معمول با دقت به سن بارداری در سه ماهه دوم متخصص مصرف این قرص‌ها رابه شکل زیر پیشنهاد می کند:

  • 17 -13 هفته، 200 میکروگرم واژینال هر شش ساعت تا ماکزیمم چهار دوز یعنی 800 میکروگرم
  • 26 -18 هفته، 100 میکروگرم واژینال و ماکزیمم چهار دوز هر شش ساعت.
  • بیشتر از 27 هفته 50- 25 میکروگرم هر شش ساعت تا حداکثر شش دوز.

مصرف قرص سقط جنین سایتوتک

مصرف قرص سایتوتک واژینال

  • 1. مرحله اول: ابتدا ادرار کنید و سپس دست‌ها را بشویید و دراز بکشید.
  • 2. مرحله دوم: با انگشت چهار قرص را در درون واژن قرار دهید. لازم نیست که قرص‌ها در محل خاصی قرار بگیرند، فقط تا آنجا که انگشتان با آنها در تماس هستند کافی است.
  • 3. مرحله سوم: در نهایت لازم است به مدت ۳۰ دقیقه دراز بکشید.

 

مصرف قرص سایتوتک از طریق دهان

  • 1. مرحله اول: قبل از هرچیز اندکی آب بنوشید تا دهانتان خیس شود.
  • 2. مرحله دوم: چهار قرص را بین گونه‌ها و دندان‌های پایین قرار دهید (دو قرص در هر طرف). قرص‌ها را به مدت ۳۰ دقیقه در این حالت نگهدارید. توجه داشته باشید که در مدت این ۳۰ دقیقه از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.
  • 3. مرحله سوم: در نهایت بعد از ۳۰ دقیقه، با آب باقیمانده قرص‌ها در دهان را میل کنید.

بعد از مصرف قرص‌ها تا ۲ هفته احتمال سقط شدن جنین هست، ولی بطور معمول در ۱۲ ساعت اول پس از مصرف قرص‌ها جنین سقط می‌شود.

 

 

خطر سقط جنین مکرر با قرص سقط جنین سایتوتک

 

سوراخ شدن رحم

2 تا 3 درصد زنانی که سقط جنین میکنند در دسترس خطر سوراخ شدن رحم قراردارند. تعداد زیادی از این جراحات تشخیص داده نشده و درمان نشده باقی می مثل مگر این‌که معاینه لاپاراسکوپی پیشنهاد و انجام شود به گزارش مجله تالاب خطر سوراخ شدگی رحم برای زنانی که قبلاٌ زایمان کرده اند یا هنگام سقط بیهوشی عمومی داشته اند افزایش می یابد

 

پارگی هاي دهانه رحم

پارگی هاي مشخص دهانه رحم که نیازمند بخیه زدن میباشند در دست کم 1% سقط هاي سه ماهه اول رخ می‌دهد. پارگی هاي کوچکتر یا جراحات میکرو که درمان نمی شوند نیز در دراز مدت به تخریب سیستم باروری منتهی می‌شوند.

 

مصرف سایتوتک در سه ماهه دوم بارداری

همانطور که میدانید قرص سقط جنین سایتوتک برای سه ماهه اول بارداری تا 95 درصد باعث سقط جنین می شود. که هم می توان به صورت زیر زبانی و هم به صورت شیاف سقط جنین واژینال استفاده کرد. اما سوال اینجاست آیا قرص سایتوتک (میزوپروستول) در سه ماهه دوم بارداری یعنی از هفته 12 تا 24 بارداری می تواند سقط آور باشد؟ جواب سوال بله است سایتوتک در سه ماهه دوم بارداری نیز می تواند باعث سقط جنین شود. اما پزشکان برای بارداری های هفته 17 بارداری به بالا پیشنهاد استفاده از کورتاژ را می دهند.

دوز سایتوتک برای سه ماهه دوم بارداری

برای سقط جنین در سه ماهه دوم بارداری پیشنهاد دوز ۶۰۰ میکروگرم سایتوتک بصورت واژینال و ۸۰۰ گرم آن بصورت خوراکی است. مقدار دقیق دوز مصرف سایتوتک به هفته بارداری شما بستگی دارد. اگر سایتوتک بیش از حد مصرف شود ممکن است عوارض آن چند برابر شود پس حتما مواظب باشید که سایتوتک را در دوز مناسب استفاده کنید.

 

سوالات متداول در مورد سقط جنین با سایتوتک

سوالات متداول در مورد سقط جنین با سایتوتک

 

قیمت قرص سقط جنین میزوپروستول چقدر است؟

قرص سقط جنین میزوپروستول یا سایتوتک توسط کشور های مختلفی با مارک فایزر تولید می شود. قیمت هر کدام از این قرص ها با هم متفاوت است. سایتوتک آمریکایی، انگلیسی، هندی، کانادایی، آلمانی و… در ایران موجود است. و با توجه به نوسانات ارز قیمت متغیری دارند. جهت اطلاع دقیق از قیمت قرص سقط جنین سایتوتک یا میزوپروستول با ما تماس بگیرید.

 

آیا قرص سقط جنین بی خطر است؟

قرص سقط جنین بسیار بی خطر است! این قرص توسط صدها هزار نفر در ایالات متحده از سال 2000 و میلیون ها نفر در سراسر جهان برای بیش از 20 سال استفاده شده است. هیچ نشانه ای وجود ندارد که نشان دهد قرص سقط جنین بر توانایی فرد برای بچه دار شدن در آینده تأثیر می گذارد – نه باردار شدن و نه باردار ماندن در آینده با استفاده از قرص سقط جنین تاثیر نمی گذارد.

 

قرص سقط جنین چقدر موثر است؟

قرص سقط جنین فوق العاده موثر است! حدود 98 درصد از مراجعان هنگام استفاده از قرص سقط جنین موفقیت آمیز دارند.

 

قرص سقط جنین چه حسی دارد؟

سوال بزرگی که همه می خواهند بدانند این است که آیا سقط جنین ضرر دارد؟ ای کاش می‌توانستیم پاسخ قطعی به شما بدهیم، اما حقیقت این است که سقط جنین برای همه متفاوت است – درست مثل اینکه دوره‌های قاعدگی برای همه متفاوت است. این می تواند دردناک یا فقط کمی ناراحت کننده باشد. هر کس واکنش متفاوتی نشان می دهد. هزاران نفر در 20 سال گذشته با موفقیت از این روش سقط جنین استفاده کرده اند..

برای اکثر افراد، سقط جنین دارویی از نظر فیزیکی مانند سقط جنین زودرس یا پریود سنگین با علائم خفیف شبیه آنفولانزا است. در روز مصرف میزوپروستول ممکن است گرفتگی و درد در شکم، خونریزی شدید همراه با لخته های خون بزرگ، ناراحتی معده یا استفراغ، اسهال، سرگیجه، خستگی و تب خفیف (99 تا 100 درجه فارنهایت) یا لرز داشته باشید. اگر در هر زمانی خونریزی بسیار شدید داشتید یا علائمی شبیه آنفولانزا داشتید که به جای بهبود پس از 24 ساعت بدتر می شوند، فوراً با پزشک یا مرکز بهداشتی خود تماس بگیرید

 

آیا سقط جنین خطر بروز مشکل در بارداری بعدی را بالا می‌برد؟

معمولا، سقط باعث بروز مشکل در باروری یا حاملگی بعدی نمی‌شود. با این حال، برخی تحقیقات از پیوند احتمالی میان سقط و افزایش خطر زایمان زودرس و پایین بودن وزن نوزاد در بدو تولد خبر داده‌اند.

 

مصرف سایتوتک در شرایط زیر ممنوع

در صورتی که بیماری های زیر را دارید حتما قبل مصرف با پزشک صحبت کنید

  • صرع
  • آسم
  • بیماری های قلب یا عروق خونی.
  • بیماری روده

 

سایتوتک در زمان شیردادن ممنوع

سایتوتک به شیر مادر منتقل می شود، بنابراین توصیه نمی شود که سایتوتک را در صورت شیردهی مصرف کنید.

علائم اوردوز با سایتوتک چیست؟

علائم نشان دهنده مصرف بیش از حد سایتوتک عبارتند از: احساس خواب آلودگی، لرزش، تشنج، تنگی نفس، درد معده، اسهال، انقباض رحم (رحم)، تپش قلب، فشار خون پایین یا ضربان قلب آهسته.

 

اگر من یک زن بسیار چاق باشم (یا دارای اضافه وزن باشم)، آیا لازم است قرص‌های بیشتری مصرف کنم؟

خیر، همان تعداد قرصی که برای همه توصیه می‌کنیم را مصرف کنید. مطالعات نشان داده اند که میزان موفقیت این دارو برای زنان چاق و سنگین کاهش نمی‌یابد. نیاز نیست دوز متفاوت یا تعداد قرص بیشتری مصرف کنید.

 

اگر بفهمم که من دوقلو باردار هستم چه؟

اگر متوجه شوید که دوقلو باردار هستید، نیاز نیست دوز یا تعداد قرص‌ها را تغییر دهید. برای حاملگی‌های دوقلو هم از همین روش استفاده می‌شود.

 

آیا چنانچه قبلاً از قرص سقط جنین استفاده کرده باشم، تأثیر قرص کمتر است؟

خیر، هر حاملگی یک رویداد منحصر به فرد است. چنانچه قبلاً از قرص سقط جنین استفاده کرده‌اید، اگر مجدداً برای بارداری ناخواسته دیگری از آن استفاده کنید، نیاز به مصرف دوز بالاتر ندارید.

 

آیا می‌توانم میزوپروستول را هنگام شیردهی مصرف کنم؟

اگر کودک شما از شیر شما تغذیه می‌کند، قرص‌های میزوپروستول شدنی است سبب ایجاد اسهال در کودک شود. برای جلوگیری از این امر، به کودک خود شیر دهید، قرص میزوپروستول را مصرف کنید و سپس تا شیردهی بعدی ۴ ساعت صبر کنید.

 

قرص‌های سقط جنین چگونه عمل می‌کنند؟

دو نوع قرص سقط جنین وجود دارد و هر کدام از آنها مکانیسم عمل متفاوت دارد. میفپریستون هورمون مورد نیاز برای پیشروی بارداری را مسدود می‌کند، در حالی که اجزای مورد استفاده در میزوپروستول از طریق سست کردن و باز کردن سرویکس (دهانه‌ی رحم) و ایجاد انقباض در رحم سبب خارج کردن حاملگی و پایان دادن به آن می‌شود.

 

آیا می‌توانم از میزوپروستول در خانه استفاده کنم؟

بله، می‌توانید از میزوپروستول به راحتی در خانه استفاده کنید. هنگامی که قرص‌های میزوپروستول را مصرف می‌کنید، سعی کنید مطمئن شوید که در جایی (مانند خانه خود) هستید که در آن حریم خصوصی دارید و می‌توانید چند ساعت پس از مصرف قرص‌ها دراز بکشید. حضور یک شخص در کنارتان که بتواند از شما مراقبت کند و چای داغ یا چیزی برای خوردن برایتان بیاورد، می‌تواند بسیار مفید باشد.

 

آیا می‌توانم پس از مصرف میزوپروستول آب بنوشم؟

به مدت ۳۰ دقیقه پس از مصرف قرص چیزی نخورید یا ننوشید، و اجازه دهید میزوپروستول حل شود. پس از گذشت ۳۰ دقیقه، شما می‌توانید آب بنوشید تا بتوانید بقایای قرص‌ها را قورت دهید و بطور کلی آب به همان اندازه که رفع عطش شود بنوشید.

 

در چه شرایطی باید از مصرف قرص‌های سقط جنین در خانه اجتناب کنم؟

در صورت موارد زیر باید از مصرف قرص‌های سقط جنین در خانه اجتناب کنید: اگر بیش از ۱۱ هفته از بارداریتان گذشته باشد؛ اگر به میفپریستون یا میزوپروستول آلرژی دارید؛ اگر مشکلات سلامت جدی، از جمله مشکلات لخته شدن خون دارید؛ یا اگر اعتقاد دارید یا می‌دانید که حاملگی در خارج از رحم رشد می‌کند (حاملگی خارج رحمی).

 

پس از مصرف میزوپروستول چه میزان خونریزی و گرفتگی عضلانی طبیعی است؟

برای برخی از زنان، گرفتگی عضلانی بسیار شدید است – بسیار دردناک‌تر از گرفتگی‌های قاعدگی (اگر گرفتگی عضلانی قاعدگی دارید) و خونریزی شدیدتر از دوره قاعدگی است. در چند ساعت اول پس از مصرف میزوپروستول، شدنی است لخته‌های خون تا اندازه یک لیمو از شما خارج شود. برای زنان دیگر، گرفتگی عضلانی ملایم است و خونریزی مثل یک دوره طبیعی قاعدگی است.

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما