چه میزان دکمه طلایی باعث سقط جنین می شود؟

چه میزان دکمه طلایی باعث سقط جنین می شود؟

چه میزان دکمه طلایی باعث سقط جنین می شود؟

 

سقط جنین با دکمه طلایی آیا دکمه طلایی باعث سقط جنین می شود؟ چه میزان دکمه طلایی باعث سقط جنین می شود؟ دکمه طلایی چگونه میتواند باعث سقط جنین شود؟

سقط جنین با دکمه طلایی

آیا دکمه طلایی باعث سقط جنین می شود؟

بله. اگر از دکمه طلایی در دوز بالا و با روش های مخصوص استفاده شود میتواند منجر به سقط جنین شود. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه ما باشید تا همه آنچه باید درباره خطر سقط جنین و دکمه طلایی نیاز دارید بدانید را به شما بگوییم.

چه میزان دکمه طلایی باعث سقط جنین می شود؟

نمیتوان بصورت دقیق مقدار دکمه طلایی که میتواند باعث سقط جنین شود را گفت اما روش مصرف دکمه طلایی و تکرار آن در دوز های بالا است که میتواند باعث سقط گردد. در ادامه روش هایی که باعث سقط جنین با دکمه طلایی میشود را به شما میگوییم.

دکمه طلایی چگونه میتواند باعث سقط جنین شود؟

اگر میخواهید از دکمه طلایی برای سقط جنین استفاده کنید، یک قاشق چایخوری از پودر برگ خشک شده این گیاه را در یک فنجان آب جوش بریزید و اجازه دهید برای 5 تا 10 دقیقه دم بکشد. سپس برگ ها را آب کش کنید و دمنوش را بنوشید. این کار روزانه 3 تا 4 بار و حداکثر برای 7 روز تکرار کنید. اگر از عصار دکمه طلایی استفاده میکنید، 1.2 تا 3.4 قاشق چایخوری از عصاره را درون یک فنجان آب گرم بریزید و روزانه 3 تا 4 فنجان از این نوشیدنی مصرف کنید. بیاد داشته باشید که نهایتا تا 7 روز میتوانید از این رویه را دنبال کنید و نه بیشتر.

 

خرید قرص سقط جنین

خرید قرص سایتوتک

خرید قرص میزوپروستول

 

دکمه طلایی و سقط جنین

قبل از استفاده از دکمه طلایی باید بدانید که این گیاه دارویی سمی و خطرناک است. محبوبیت دکمه طلایی به مرور زمان کمتر شده است و مردم بیشتر از گیاهانی استفاده میکنند که سم کمتری داشته اما نتایج مشابهی ایجاد میکنند. روغنی که از گل های گیاه دکمه طلایی استخراج میشود هرگز نباید خورده شود. این روغن حتی در مقادیر خیلی کم هم سمی است.

نکته! گل دکمه ای را با ویتامین سی نخورید چراکه نتیجه معکوس میدهد.

دکمه طلایی ویژگی های خاص خود را دارد. این گیاه برای دفع حشرات فوق العاده است. از نظر قدرت سقط جنین باید گفت که تا زمانیکه دوز مناسب و دستور العمل مصرف را مو به مو رعایت کنید، به نتیجه دلخواه خود میرسید. ترکیبی به نام توجون که در دکمه طلایی وجود دارد خیلی قوی است که یعنی افرادی که دارای صرع، مشکلات کبد و کلیوی هستند نباید از آن استفاده کنند.

چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما